Functieomschrijving
Qua kandidaat-profiel zoeken wij een ambitieuze junior kostenmanager, met een sterke oriëntatie op kostenmanagement en vastgoedontwikkeling. Hij/zij voelt zich thuis op het gebied van opstellen van stichtingskostenramingen, cashflowschema’s, begrotingen voor bouw- en installatiekosten en budgettering van ontwikkelmanagementkosten, het beoordelen van constructie- en werkmethoden en de invloed van vormfacturen alsmede het maken van investeringsbudgetten. Je werkt samen in een team van senior kostenmanager, projectmanagers, ontwikkelingsmanagers en directie. Je vindt het prettig om te werken in een compacte organisatie met korte beslislijnen. Je bent een spin in het web op project financieel niveau, die in staat is om professionele wijze financieel te opereren binnen het team op gebied van ontwerp-, ontwikkel- en realisatieprocessen.

Kennis en vaardigheden

Opleiding, ervaring

  • Heeft de relevante opleiding op HBO-niveau afgerond zoals Bachelor Construction Engineering, BBA of Msc Architecture Building and Planning.
  • Aanvullende opleidingen m.b.t. kostenkunde en financieel management zijn een pré.
  • Enige relevante werkervaring als kostenkundige c.q. - ontwerpmanager bij een vastgoedontwikkelaar of ontwikkelende bouwer.
  • Ervaring met zowel commercieel vastgoed als gestapelde woningbouw is een pré.
  • Vaardig in gebruik, ontwikkeling en inrichting van financiële modellen.
  • Ervaring met (winkel)vastgoed rekenen, planbudgettering en -bewaking.
  • Ervaring met Haalbaarheidsanalyse, IRR berekeningen, opstellen van OPEX, GREX.
  • Ervaring met genormeerde oppervlakte-, inhoudsberekeningen NEN 2580.
  • Ervaring in het gebruik van cashflowmodellen.
  • Ervaring met Stabu- methodiek en elementenbegrotingen.
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Competenties en kernkwaliteiten

  • Procesmatig en gestructureerd.
  • Besluitvaardig en oplossingsgericht.
  • Autoriteit op basis van kennis.
  • Klantgericht: open en interpersoonlijk sensitief.
  • Professionele uitstraling en gevoel voor presentatie.
  • Analytisch en conceptueel.
  • Flexibel en kan goed prioriteiten stellen.
  • Teamplayer en leergierig.


Over FiMek
Wij zijn een onafhankelijke vastgoedontwikkelaar en actief op het gebied van winkelen, werken en wonen. Dit doen wij voor eigen rekening en risico of samen met of in opdracht van anderen, zoals vastgoedbeleggingsfondsen, investeringsmaatschappijen, particuliere vastgoedeigenaren.

Vanaf het eerste initiatief tot en met de oplevering wordt het ontwikkelmanagement door ons verzorgd. Uitdagende, complexe binnenstedelijke herontwikkelingen zijn ons specialisme. Qua programmering omvat dit veelal een mix aan functies zoals wonen, werken, recreëren en winkelen.

Wij onderscheiden ons door een inhoudelijke, proactieve betrokkenheid, vanaf het eerste initiatief tot en met de oplevering. Met ons team van 14 personen gaan wij er vastberaden en vol passie tegenaan voor een optimaal eindresultaat.

Met ons team, partners en opdrachtgevers realiseren we projecten om trots op te zijn.

Interesse?
Ben jij een ambitieuze junior kostenmanager en vind jij het prettig om te werken in een compacte organisatie met korte beslislijnen? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren! Graag ontvangen wij jouw CV met motivatiebrief. Deze kun je versturen naar info@fimek.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

vacature fimek
FiMek
fimek zaltbommel
FiMek kantoor
FiMek
Terug naar overzicht
25-01-2024

Vacature junior kostenmanager vastgoed

Functieomschrijving
Qua kandidaat-profiel zoeken wij een ambitieuze junior kostenmanager, met een sterke oriëntatie op kostenmanagement en vastgoedontwikkeling. Hij/zij voelt zich thuis op het gebied van opstellen van stichtingskostenramingen, cashflowschema’s, begrotingen voor bouw- en installatiekosten en budgettering van ontwikkelmanagementkosten, het beoordelen van constructie- en werkmethoden en de invloed van vormfacturen alsmede het maken van investeringsbudgetten. Je werkt samen in een team van senior kostenmanager, projectmanagers, ontwikkelingsmanagers en directie. Je vindt het prettig om te werken in een compacte organisatie met korte beslislijnen. Je bent een spin in het web op project financieel niveau, die in staat is om professionele wijze financieel te opereren binnen het team op gebied van ontwerp-, ontwikkel- en realisatieprocessen.

Kennis en vaardigheden

Opleiding, ervaring

  • Heeft de relevante opleiding op HBO-niveau afgerond zoals Bachelor Construction Engineering, BBA of Msc Architecture Building and Planning.
  • Aanvullende opleidingen m.b.t. kostenkunde en financieel management zijn een pré.
  • Enige relevante werkervaring als kostenkundige c.q. - ontwerpmanager bij een vastgoedontwikkelaar of ontwikkelende bouwer.
  • Ervaring met zowel commercieel vastgoed als gestapelde woningbouw is een pré.
  • Vaardig in gebruik, ontwikkeling en inrichting van financiële modellen.
  • Ervaring met (winkel)vastgoed rekenen, planbudgettering en -bewaking.
  • Ervaring met Haalbaarheidsanalyse, IRR berekeningen, opstellen van OPEX, GREX.
  • Ervaring met genormeerde oppervlakte-, inhoudsberekeningen NEN 2580.
  • Ervaring in het gebruik van cashflowmodellen.
  • Ervaring met Stabu- methodiek en elementenbegrotingen.
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Competenties en kernkwaliteiten

  • Procesmatig en gestructureerd.
  • Besluitvaardig en oplossingsgericht.
  • Autoriteit op basis van kennis.
  • Klantgericht: open en interpersoonlijk sensitief.
  • Professionele uitstraling en gevoel voor presentatie.
  • Analytisch en conceptueel.
  • Flexibel en kan goed prioriteiten stellen.
  • Teamplayer en leergierig.


Over FiMek
Wij zijn een onafhankelijke vastgoedontwikkelaar en actief op het gebied van winkelen, werken en wonen. Dit doen wij voor eigen rekening en risico of samen met of in opdracht van anderen, zoals vastgoedbeleggingsfondsen, investeringsmaatschappijen, particuliere vastgoedeigenaren.

Vanaf het eerste initiatief tot en met de oplevering wordt het ontwikkelmanagement door ons verzorgd. Uitdagende, complexe binnenstedelijke herontwikkelingen zijn ons specialisme. Qua programmering omvat dit veelal een mix aan functies zoals wonen, werken, recreëren en winkelen.

Wij onderscheiden ons door een inhoudelijke, proactieve betrokkenheid, vanaf het eerste initiatief tot en met de oplevering. Met ons team van 14 personen gaan wij er vastberaden en vol passie tegenaan voor een optimaal eindresultaat.

Met ons team, partners en opdrachtgevers realiseren we projecten om trots op te zijn.

Interesse?
Ben jij een ambitieuze junior kostenmanager en vind jij het prettig om te werken in een compacte organisatie met korte beslislijnen? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren! Graag ontvangen wij jouw CV met motivatiebrief. Deze kun je versturen naar info@fimek.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Terug naar overzicht